NPS – noliktavu, veikalu, dokumentu un klientu pārvaldības sistēma
Uzņēmums NPS Serviss izveidots ar mērķi, lai nodrošinātu NPS sistēmas atbalstu un pielāgošanu jebkura klienta prasībām. NPS sistēmas pirmsākumi meklējami jau tālajā 2003. gadā, kad tika radīta pirmā šīs sistēmas versija.
Šodien NPS sistēma ļauj vienlaikus strādāt vairākiem simtiem darbinieku ar desmitiem noliktavu, tostarp gan savā starpā saistītām, gan nesaistītām noliktavām. NPS sistēmas darbība tiek nodrošināta tiešsaistē, tādējādi sniedzot darbiniekiem mobilitāti jeb iespēju strādāt ar sistēmu kustībā.
NPS sistēma ļauj veikt klientu apkalpošanu veikalos, kā arī tirdzniecības aģentu izbraukumos pie klientiem. Sistēma arī nodrošina iespēju klientiem veikt tiešsaistes pašapkalpošanos (e-noliktavā).
NPS sistēmas iespējas:
- Dokumentu pārvaldība (ienākošo / izejošo uzņēmuma dokumentu uzskaite, automatizēta izejošo dokumentu nosūtīšana, preču rezervācijas u.c. dokumentu iespējas)
- Noliktavu pārvaldība (preču uzskaite, preču aprite starp noliktavām, preču aprakstīšana, inventarizācija, plauktu organizēšana u.c. noliktavu iespējas)
- Klientu pārvaldība (klientu uzskaite, klientu apraksts un klasificēšana (pircējs/piegādātājs), komunikācija ar klientiem)
- Veikalu pārvaldība (preču tirdzniecība, preču uzskaite, kases žurnālu un atskaišu veidošana)
- Tirdzniecības aģentu darba organizēšana (klienta pasūtījumu pieņemšana un apstrāde, ražošanas pasūtījumi)
- Maksājumu pārvaldība (ienākošo / izejošo maksājumu uzskaite un pārvaldība, maksājumu atskaites)
- Dažādu atskaišu ģenerēšana (pārdošanas atskaites, noliktavu atskaites, preču aprites/kustības atskaites u.c.)
- Dažādu datu imports un eksports
- Detalizēta sistēmas lietotāju tiesību nodalīšana (iespēja norādīt, kādas darbības lietotājs drīkst/nedrīkst veikt un kādas sistēmas sadaļas (apakšsadaļas) lietotājam ir/nav pieejamas)
- Darbinieku apziņošana (paziņojumu izsūtīšana par dažādiem notikumiem, veiktajām darbībām kā arī atgādinājumi par darbībām, kuras jāveic)
- Un vēl daudz citu, šajā sarakstā neuzskaitītu iespēju…
Jebkuru NPS sistēmas funkcionalitāti iespējams pielāgot tieši jūsu uzņēmuma darbības specifikai – dokumentu vizuālas noformējums, dažādu specifisku atskaišu ģenerēšana, lietotāju tiesību nodalījums u.c. NPS piedāvāto iespēju pielāgošana pēc jūsu vajadzībām.
Nauris Karelis
NPS Serviss, SIA vadītājs
Iesaku reģistrēties NPS demo lietotājam un izmēģināt NPS demo versiju, lai iegūtu patieso priekšstatu par to, cik daudz iespēju jūsu uzņēmuma attīstībai spēj sniegt NPS noliktavu, veikalu, dokumentu un klientu pārvaldības sistēma!